Pseudosurfař

17.12.2020

Pseudosurfař


Proč jsem si pořídil paddleboard.


Tuto myšlenku už jsem měl v hlavě dlouhou dobu. Mým snem vždycky bylo být surfař žijící v dodávce v Californii, a být strašně moc volnej a svobodomyslnej. 

No surfař žijící v Californii už ze mě asi fakt nebude, ale tu dodávku jsem si celkem splnil, a volnej a svobodomyslnej jsem se cítil téměř vždy. No a místo surfu jsem měl kajak. Nakonec to dopadlo tak, že jsem měl kajaky dva. No a letos v létě jsem se rozhodl koupit si nafukovací prkno. Výhodu jsem v tom viděl ve vícero použití. S použitím kajakového pádla, se na tom dá jet defacto stejně jako na kajaku. Když se postavíte nebo si kleknete, jedete prostě jako na prkně a jako další výhodu jsem viděl, že Vám paddleboard poslouží jako deska uprostřed jezera, rybníka, či přehrady na které se můžete v klidu opalovat téměř nikým a ničím nerušeni. 
Takže jsem v současné době bez kajaků, jelikož jsem je prodal a jezdím už jen to prkno. A právě díky němu jsem si splnil fotku, kterou už jsem měl dlouho v hlavě a nejen fotku.

V období padání perseid jsem se rozhodl vzít paddle, Káju a vyrazit se svým fotoaparátem k vodě. Plán byl takový. Mít foto sedícího vlasatého týpka na prkně, jak kouká na hvězdnou oblohu. Jenže byl jsem sám, takže jsem musel použít dálkové ovládání fotoaparátu přes mobil. No byla to celkem sranda, ale ta fotka je za mě mrtě povedená. Vzal jsem prkno, naložil na něj fototechniku, stativ, oblečení a svíčku a jel jsem si vybrat místo, odkud budu snímek pořizovat.

Když okolní lidé viděli co nakládám na tu nafukovačku, začali se smát a nechápali co se děje. Zvláště pak banda nizozemských motorkářů. No nakonec jsem si místo vybral daleko od lidí a na výsledný snímek se můžete podívat zde. Je na něm i jedna zachycená padající perseida.
Navíc jsem si užil neuvěřitelný zážitek v podobě pozorování perseid z hladiny vody na pohupujícím se paddleboardu s plápolající svíčkou. Romantika jako blázen. 
Ležíte na pohupujícím se prkně, posloucháte šplíchající vodu, koukáte na padající shořelé meteority a občas kolem Vás sebou pleskne o vodu nějaká ryba.
To prostě chcete zažít, jen se nesmíte převrhnout a začít se topit, jelikož nikde nikdo není.  

Už jsem dlouho nedával nic na web, tak jeden miničlánek - proč jsem si pořídil paddleboard a jakou romantiku jsem s ním zažil při pozorování perseid.

Zveřejnil(a) Vilikův svět dne Čtvrtek 17. prosince 2020
© 2020 Vilíkův cestovatelský deník. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky